wtorek, 16 czerwca 2015

Obgadywanie- jak sobie z tym radzić?

"Ej patrz! idzie....", "Lubicie ją w ogóle?" , "Słyszeliście co zrobiła?!", "Słyszałam że..", "Czy wy TO widzicie?!"
Tak... z tym zmaga się każdy człowiek...
                                               OBGADYWANIE
                                                          

                  Wielu z nas nawet nie wie, jak ludzie potrafią być fałszywi...
                                                 Przychodzą
                                            Rozmawiają z Tobą
                                      Śmieją się z Twoich żartów
                                           Prawią komplementy
                                                    Plotkują
                 Jednak gdy odejdziemy... pokazują swoje prawdziwe oblicze
                 Jednak jak sami dobrze wiemy... my też obgadujemy innych..
  Na szczęście jest to po prostu normalne...  kiedy kogoś nie lubimy.. kiedy jesteśmy zdenerwowani...
                                             .....Od razu nasuwają się plotki...
                                                      Po prostu obgadujemy
                  Kiedyś miałam taką sytuację, że wsiadłam z koleżanką do autobusu...
Dobrze nie usiadłyśmy a ona spytała:
- dobra, to kogo obgadujemy?
Aż mnie zamurowało... ale powiedziałam z grzeczności że nie wiem.. i zmieniłam temat...
Na to czy nas obgadują nie mamy wpływu... Nawet jeżeli będziemy się podlizywać... pomagać.. usługiwać..
                                                I tak będą obgadywać!
Więc teraz jak sobie z tym radzić?
- nie zwracaj na to uwagi, olej to.. Masz przyjaciół.. a to że ktoś Ciebie obgaduje? Pfff ..to ona/on ma do Ciebie problem, więc Ciebie to nie obchodzi! Często jednak ludzie mówią wszystkie te rzeczy bo mają zły dzień...
Jeżeli jednak są to oszczerstwa, które naprawdę mogą Tobie zaszkodzić.. powinnaś porozmawiać z tą osoba, spróbować dowiedzieć się o co jej chodzi. Jeżeli masz do czynienia z osoba inteligentną, rozważną, powie Ci co leży jej na sercu i dlaczego ma do Ciebie problem i Ciebie oczernia
Pod żadnym warunkiem nie wdawaj się w kłótnie! To pogorszy problem, a niektórzy mogą po takiej kłótni pomyśleć że ty jesteś "tą złą". Jeśli nie możesz dogadać się z tą osobą, a o rozmowie z nią nie ma mowy.. wyżal się znajomym.. 
ale na pewno musisz się przyzwyczaić ;D Dlatego ja już jestem znieczulona na to ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz