wtorek, 16 czerwca 2015

Moje zawody międzynarodowe ;D

Niektórzy z was widzieli na moim profilu, że uprawiam zawodowo pływanie.
Niedawno, startowałam w Gorzowie Wielkopolskim.
Jako że jestem w Kadrze Polski,  rywalizowałam razem z innymi z następującymi krajami:
~Węgry
~Czechy
~Słowacja
Do kadry nie jest łatwo się niestety dostać. Na tych zawodach znaleźli się sami mistrzowie/mistrzynie Polski.
 Na szczęście udało mi się być trzykrotną mistrzynią Polski w konkurencjach:
-100m stylem zmiennym
-200m stylem zmiennym
-50m motylkowym

 Dużo chorowałam, jednak byłam w pierwszej szóstce na tych zawodach.
Sam fakt, że reprezentowałam Polskę, był dla mnie powodem do dumy.

Super atmosfera, super ludzie, duży hotel.. czego chcieć więcej ;3
Razem z moimi przyjaciółkami bawiłyśmy się świetnie.
Jeżeli ktoś myśli, że sportowcy kochają tylko swój sport... myli się!
Sport.. jest dla nas tylko.. hobby.. nawet na tych zawodach chodziłyśmy po sklepach.. biegałyśmy wszędzie.. oglądałyśmy horrory.. prawie nieprzespane noce...
Po prostu było super ;3
Warto uprawiać sport- do czego bardzo Was zachęcam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz