sobota, 11 lipca 2015

Podróż *.*

Kochani! Wyjechałam!
Czy z bólem serca rozstawałam sie z moim domem?
- Nie!
Cieszę się, że wkońcu zerwęz monotonią dnia codziennego i zabawię się!
Niestety ta podróż... Czasem aż chce się zmniejszyć samemu kilometry na nawigacji... no ale nie da się. Szkoda... xD
Ale wszystko nie trwa wiecznie, za godzinkę będę ;3
Jednak chciałabym się z wami podzielić moimi sposobami na przetrwanie tej podróży:
1. Facebook... moi znajomi często mi mówią, że jestem cały czas online...
Ale tam się tyle dzieje
-piszę ze znajomymi
-dowiaduję się dużo rzeczy z życia codziennego
-lajkuje, komentuje
2. Bezuzyteczna i Besty..
Zawsze dobre na nudę
Może nie wszystko się zgadza, jednak można często się pośmiać.
3. Oglądanie widoków (pagórki, jeziorka, lasy i nawet chmury są ciekawe...czasem tworzą śliczne kształty ;D )
4. Robienie sobie selfie ;)
5. Czytanie
6. Spanie *.*
Jednak gdy zostaje tylko 10 kilometrów przerywam moje "sprawy" i wypatruję "Wikinga" mojego ośrodka wypoczynkowego.
A wy jak znosicie podróż?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz