czwartek, 18 czerwca 2015

Wakacje w Grecji

Zawsze na wakacje jeździłam nad morze bałtyckie, lub w Karpaty.
Jednak kilka lat temu postanowiliśmy zerwać z monotonią i pojechać do Grecji.
Lot minął wspaniale, jednak gorzej było z lądowaniem. Uszy mnie zaczęły strasznie boleć...
Na szczęście ból minął gdy wysiadłam z samolotu.
Mieliśmy zaplanowaną wycieczkę na wyspę Rodos.
Płynęliśmy 2 godziny promem, aż w końcu dotarliśmy.
Największą atrakcją były tam...
                            gąbki ^.^
Tak, to właśnie gąbki cieszyły się największą popularnością.
Były dwa rodzaje:
Ozdobne lub do mycia. Ja osobiście kupiłam i taką i taką, jednak nie używam tej drugiej do mycia.
Wolę ją jako część ozdobną.
Gdy dotarliśmy do hotelu, rozpakowaliśmy się i poszliśmy na plaże.
Od razu biegłam do wody.
Zanurkowałam i poczułam, że strasznie pieką mnie oczy!
Byłam przyzwyczajona do Bałtyku... do małego zasolenia..
Nawet nie myślałam, jak wielka różnica jest w Grecji!
Musiałam wchodzić do wody z okularami...
Inaczej się nie dało ;(
Od tamtej pory jeżdżę TYLKO nad morze bałtyckie *.*
 I nie żałuję, bo nad naszym morzem jest więcej atrakcji!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz