czwartek, 18 czerwca 2015

Horror? -mam coś dla was

Każdy z nas lubi czasem zobaczyć jakiś dobry horror.
Większość z nas ogląda je w dzień, bo w nocy...atmosfera dodaje "uroku"
Mam tu dla was dwa horrory, warte obejrzenia.
Martwe zło (Evil dead)
Są trzy części tego horroru.
Osobiście polecam 2 część- bo szczerze mówiąc..jest najlepsza
Nie martw się, jeżeli nie obejżałeś 1 części i tak nic się nie stanie. Bo mamy do czynienia z inną sytuacją, nowymi aktorami. Zero powiązania z 1 częścią. Natomiast trzecia część, wymaga raczej obejrzenia 2..
Ten horror jest zboczony... Nie nie nie.. Nie będzie tak jak myślicie...
Jeżeli chcecie wiedzieć o co mi chodzi...po prostu obejrzyjcie.
Obecność
Horror, po którym trudno będzie zasnąć...
Od razu wciąga, bo co chwile coś się dzieje.
W tym przypadku nic nie dzieje się przypadkiem.
Trzeba zwracać uwagę na szczegóły, jednak i bez tego zrozumiemy sens.
Jednak dam wam jedną radę...
          Oglądajcie go ze znajomymi W DZIEŃ
        -W nocy, samemu sprawdzone prze ze mnie.. A przy tym "trudności" w zaśnięciu...


2 komentarze:

  1. Nie słyszałam o takim, ale chętnie obejrzę. Obserwujemy?
    U mnie nowy post, miło mi będzie jak wpadniesz

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaobserwowałam Twój. Mam nadzieje, że też zaobserwujesz ;D
    A dzisiaj na pewno przejrzę Twoje posty .

    OdpowiedzUsuń