wtorek, 16 czerwca 2015

Nie wiesz gdzie jechać na wakacje? - znam odpowiedź!

JANTAR!
Śliczna miejsce! Byłam tam już 4 razy pod rząd ;3
Polecam szczególnie ośrodek wczasowy "Wiking" , "Neptun" i "Medyk"
Mają baseny, place zabaw, korty tenisowe, boiska do siatkówki, koszykówki i miejsce do piłki nożnej, a w wikingu jeszcze piłka ręczna :3
Neptun i Medyk są połączone i zapewniają dojazd nad morze meleksami :D
Z Wikinga natomiast jest skrót :)
Oczywiście pieszo nie jest daleko, jednak dojazd to dojazd- zawsze lżej.
Są super atrakcje na plaży w tym " banan"
- motorówką ciągnie ponton w kształcie bana na którym siedza pasażerowie i próbuje ich zrzucić!
Dodatkowo motorówki do wypożyczenia ^.^

Na plażyzawsze będzie miejsce.
Przy brzegu często stoją ogromne budowle z piasku.
(Często ja też buduje)


Osobiście polecam!
Byłam tam 4 razy, a w tym roku jade tam po raz 5!

2 komentarze:

  1. Jeju *.* zaciekawiłaś mnie hihi, szkoda tylko że mam już inne plany na wakacje ;p ciekawy blog ;) Bardzo pouczający post o obgadywaniu ! ;D Więcej takich :)
    http://lenakrzyzanovski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za rok musisz pojechać ;3 Koniecznie!
      Jak znajdę jeszcze jakieś fajne miejsca, to na pewno napiszę *.*

      Usuń