sobota, 15 sierpnia 2015

Tapeta

Tak wiem wiem.. Nie było mnie zbyt długo.
Nie będę kłamać, że wyjeżdżałam, nie miałam czasu itp. Bo to nie prawda..
Nie miałam o czym pisać.. Wszystkie tematy wyczerpałam praktycznie w tydzień...
Jednak dzisiaj postaram wam to chodź w mały sposób wynagrodzić.

                                 "Tapeta"
Wiele chłopaków wyzywa nas od "tapeciarek" co wiąże się z określeniami "pusta" "głupia" "barbie" itp...
Nie będę oczywiście mówić, że chłopaki chodzą na siłownie by zaimponować dziewczynom swoim wielkim bickiem... Nie nie... Przezież to "nie prawda"..
Tak samo nie kupują wielkich samochodów by popisać się przed znajomymi..
Jakże bym mogła takie coś sugerować..
Wcale nie mówią nam że wyglądamy brzydko bez makijarzu.. Wcale tak nie mówią...
Nie cieszą się na nasz widok w pięknie podkreślonych oczach i ustach.. W ogóle..
                   Taka jest prawda... A coraz częściej słychać:
                                            "Jesteś sztuczna"
Czasem jest to złośliwa uwaga.. Która może mieć na celu zirytowanie nas.. Jednak czasem jest to po prostu stwierdzenie "brzydka, pusta, która nie może wyjść na miasto bez tapety"
Raz miałam taką sytuacje, że pewien chłopak na fejsie zaczął pisać:
JESTEŚCIE WSZYSTKIE PUSTE! BEZ MAKIJARZU BOICIE SIĘ WYJŚĆ NA ULICĘ! A JAK KTOŚ CHCE Z WAMI POGADAĆ TO NIE ODPISUJECIE NAWET! PEWNIE NIE MACIE ODWAGI LAJKNĄĆ LUB SKOMENTOWAĆ TEN POST!
Czytając to aż nie mogłam uwierzyć, jak jeden chłopak może tak wyzywać (wszystkie) dziewczyny.. Jednakże moja odpowiedź na ten post była prosta..
Na pierwsze "pusta"
- to że któraś dziewczyna zrobi sobie kreske i pomaluje usta nie oznacza, że jest zorpieszczoną małolatą, której tylko zakupy w głowie
Na to "bez makijarzu boimy się wyjść na ulicę"
- większość dziewczyn czytających ten post jest bez makijarzu, w gronie znajomych, lub za chwile zaczyna zajęcia sportowe. A nigdy nie widziałam, żeby dziewczyna bez makijarzu wychodząc z domu zasłaniała się gazetą..
Nie odpisujemy (bo nie gadamy z brzydkimi)
- hm.. Jeżeli jakiś nieznajomy pisze do nas, to chyba nie powinien oczekiwać cudów po pierwszym słowie "hej" A fb jest dla znajomych...
Nie mamy odwagi "lajknąć lub skomentować"
- nie będę lajkować postu który obraża mnie i inne dziewczyny
A skomentować nikt się nie boi, tylko nikt nie chce tracić czasu na takie sprawy, a ja chce ci to po protu uświadomić

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz