sobota, 11 lipca 2015

Ukochany wyjazd

                                                     Siemka kochani!
Dzisiaj wyjeżdżam do mojego ukochanego Jantaru. Jadę tam po raz 5 ;3
Mam nadzieję, że pogoda się polepszy, bo wczoraj był mocny wiatr i zimno....
Tak ja to zawsze przed wyjazdem jest... Pakowanie!
Wszędzie porozrzucane rzeczy.. Bez ładu i składu, a za chwile muszę być spakowana!
Zawsze boję się, że czegoś zapomnę. Nawet pisanie kartek z przypomnieniem nic nie daje... Bo ciągle mam uczucie że o czymś zapomnę!
Niby nic wielkiego się nie stanie jak zapomnę szczoteczki do zębów.. Bo wszędzie można je kupić. Ale jak zapomnę pieniędzy? O.o  Jednak nie rozważamy tylko nad tym...
Dzisiaj, specjalnie żeby nie zaspać miałam nastawiony budzik... Oczywiście wstałam o godzinę wcześniej. Nie wiem dlaczego... Zawsze trzeba było mnie wyciągać siłą z łóżka o 11:00... Zdarzało się, że jadłam śniadanie o 13:30 o.O
Więc teraz już wiecie, skąd to moje zdziwienie, że tak wcześnie wstałam.
Teraz jedno tylko wiem na pewno... Że to będą udane wakacje!
Tak jak mówiłam jadę tam nie pierwszy raz, więc jak widzicie tam musi być super ;D
A teraz takie małe pytanko do Was.. Czy lubicie zwiedzać?
Ja nienawidzę... Uważam że zwiedzanie w wakacje to strata czasu! Liczy się dobra zabawa! Kiedyś koleżanka mojej mamy powiedziała:
-Jeny... Jak wy tam jedziecie trzeci raz.. To nie macie czego zwiedzać, bo wszytko już zobaczyliście
A moja mama na to:
-Ale my jedziemy na wakacje..A nie żeby zwiedzać...
Jednak to zależy od upodobań.. Ktoś lubi coś, a ktoś inny coś innego.
                                                    A wy?
                             Jakie macie plany? Lubicie zwiedzać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz